O ea

07Mar08

Am fost in parc. Da, la fotografiat. Cald, vreme buna, pe scurt o iesire placuta. Am zarit-o pe ea. Parea pierduta printre ganduri. Nu mi-am permis sa fac mai multe fotografii..nu vroiam sa patrund sub nici o forma in lumea ei…

girl_.jpg

17 Responses to “O ea”

  1. 1 Felix

    Ma ce texte si vrajeli =)) io ti`am zis sa faci mai multe ca donsoara avea potential :)))

  2. 2 mysterious girl

    very expressive shots!!nice work.

  3. 3 deschilotata

    Superba poza!:-) Sper sa te determine sa continui, sa ajungi sa focalizezi o fateta luminoasa si senina a vietii!(Poate chiar dom’soara in alta ipostaza, mai vesela..)Mult spor!:-)

  4. pai ai intrat in lumea ei sub o forma. sau deasupra ei, ma rog.

  5. 5 atenuant

    Ma refeream la o lume a ei, construita din ganduri, idei, credinte, sentimente, resentimente etc :). Si nu, n-am patruns in lumea ei, n-am interactionat deloc cu ea, am fost tacut cand o priveam si-am fost la fel de tacut cand am fotografiat-o. A ramas la fel de neclintita si dupa ce am facut fotografia.

  6. in lumea oamenilor poti intra si fara ca ei sa’si dea seama.
    pozitia’n care sta este a ei, poseta este a ei… si elasticul de par tot al ei este.

  7. 7 atenuant

    Astea deja sunt detalii 🙂

  8. Ce aparat foto folosesti? 🙂

  9. 9 atenuant

    Un Nikon D80 cu obiectiv de 18-135 mm 🙂 (sunt foarte mandru de el :P)

  10. Aşa a rămas uscatul în spate şi pe jumătate cu picioarele în apă, păşea peste gânduri.
    Cam la asta m-a dus pe mine cu gândul când am văzut-o…

  11. De-ai fi patruns in lumea ei, erai obligat s-o schimbi. Este o vorba: „Nu-mi fura lumea mea de vise neimplinite decat daca esti pregatit sa-mi oferi alta mai buna in schimb.”

    In alta ordine de idei, fotografie reusita, incadrare buna, concept demn de apreciat. Congrats! 🙂

  12. 12 atenuant

    Uh ce bine ca nu am patruns in lumea ei, si asa am destule pe cap 😛 (glumesc) . Multumesc pentru comentariu Sorana, chiar nu stiam ca poti fi asa de..patrunzatoare 😛

  13. 13 OkiulDeSticla

    Nu va suparati ca intreb, dar imi poate explica si mie ( Sorana de exemplu ) care este conceptul ? As dori un comentariu detaliat care sa includa si tonurile folosite la procesare, nu prea inteleg dar ceva imi lasa senzatia ca rosul posetei nu e degeaba atat de patruzantor pe fundalul monocrom. Va multumesc anticipat.

  14. frumos lucrat… succese!

    observ ca ai D80 – al meu 18 135 a avut ceva defectiuni si l-am lasat la garantii acum am un 70 300 dar e greu de fotografiat orice, trebuie sa ai spatiu.

  15. 15 atenuant

    Mersi fain! Da..D80 am si eu. Urmaresc sa-mi iau si eu un 70-300 cat de curand.

  16. eu nu ma pricep deloc la foto, dar imi place sa-ti urmaresc fotografiile uneori. texte,netexte,mi-a placut introducerea de la fotografia asta. lumina faina 😛

  17. 17 atenuant

    Multumesc frumos. Alte cuvinte decat astea 2 parca ar fi de prisos. 🙂


Lasă un răspuns

