Ganduri

12Mar08

Fiecare dintre noi suntem cuprinsi cateodata de ganduri. La fel a fost si acest barbat. De-o fi fost ganduri placute sau nu, numai el stie 🙂 ganduri_.jpg

13 Responses to “Ganduri”

  1. Eu cred ca mai degraba astepta pe cineva care nu mai vine desi se spune (body language) ca atunci cand tii picior peste picior (in special pentru barbati e valabila) esti inchis, ai emotii.

  2. ..plus ca statea exact pe margine.
    Anyway, faina poza, am uitat sa spun!

  3. 3 atenuant

    Posibil sa fi asteptat si pe cineva :). Nu am studiat prea multe despre body language.
    Multumesc pentru apreciere !

  4. Oricum nu mă iau după teorii, realitatea este mereu surprinzătoare. 😉

    Uneori e amuzant să vezi ce interpretări se dau anumitor gesturi din body language.

    Cea mai amuzantă este cea cu palmele, cei care vorbesc şi le scund se pare că nu sunt sinceri şi este valabil şi invers, cei care le ţin la vedere se spune că sunt sinceri, de încredere.

  5. 5 Felix Valea

    si pentru femei poti interpreta la fel chestia cu picior peste picior… dar daca citesti mai mult despre asta vezi ca atunci cand cineva sta cu picioarele incrucisate nu are nici o intentie sa pelce din acel loc… etc oricm era vb de fotografie si eu zic ca ar fi mers mai bine daca era taiat putin din partea de jos

  6. 6 mosorel

    Arata mai bine fara partea de jos care-i pur si simplu inutila. Chiar mai bine mergea o alta incadrare cu subiectul in stanga de exemplu, nu central ca in cazul de fata. Mi-ar fi placut poate un plan mai apropiat… si ajung iar la incadrare. In fine, gusturile nu se discuta. Bucurii!

  7. 7 atenuant

    Asta asa ramane, am aruncat si eu o privire sa vad cum ar arata fara partea de jos, cum ar fi incadrata pe partea stanga si prea pare modificata ceea ce nu-mi place 🙂
    Mersi de comentariu mosorel !

  8. Nu stiu de ce, dar imi lasa impresia ca nu erau niste ganduri tocmai pozitive 🙂

  9. 9 mosorel

    Ideea nu era sa modifici poza dupa ce-ai facut-o ci s-o incadrezi cum ti-am spus inainte sau cand o faci! 😉

  10. Daca era in plan mai apropiat isi dadea seama omul ca+i face poya si nu mai era asa natural.

  11. 11 atenuant

    Da..mosorel treaba cu incadrarea am retinut-o. Eu vorbeam de ce s-ar fi putut face sau nu pe ceea ce am.

  12. 12 pancarta

    doar nu se aseza in mijlocul bancii .=)

  13. 13 pancarta

    ah am uitat, faina poza.


Lasă un răspuns

