Adriana

12Apr08

10 Responses to “Adriana”

  1. 1 OkiulDeSticla

    nice pics 😛
    brings back old memories 😛

  2. Adriana… Foarte frumoasa 🙂 Pozele reusite… Me likey…

  3. 4 Adriana

    dadatroll. Inainte sa arunci cu judecati de valoarea invata niste diferentre de bun simt cum am fi: rock, goth, emo. Ma enerveaza ignorantii care vor sa se afle in treaba.
    Multumesc

  4. 5 maya

    Good camera… ai ochiu’ format, dar mai ai multe de surprins prin fereastra. Though… nice guts. Adriana? pozeaza foarte fortat, ii ies prin camera emotiile rigide. hm..ochi frumosi…dar o figura comuna, poate mi s-a parut mai naturala cealalta protagonista. e o vorba…te iubeste camera, dar trebuie sa o iubesti si tu! Keep up!
    My respect.

  5. 6 Darkia

    ei,maya… inteleg ca esti complexata de anumite chestii… dar ea chiar nu mi se pare ca are o figura comuna.. ar trebui sa te uiti si tu prin jur.. vezi asa ceva la fiecare pas: ei nah..mare critica te crezi.. 🙂 gelozia asta f… adica distruge ce e mai bun din oameni

  6. 7 Maya

    darkia, draga mea fatuca… grow up child… mai ai multe de invatat ca sa te pronunti. si ca sa fiu geloasa pe o figura comuna e patetic. nu dau curs unui forum pe site-ul lui Adi. Il respect prea mult. E o parere, daca nu o accepti, varsa-ti frustrarile in alta parte. pentru orice alta rabufnire, ma tem ca nu vei mai avea feedback, dar e ok, iti inteleg excesul testosteronic, ca sa nu-l numesc androginic , pentru care faci atatea valuri. Stai linistita, nu e nevoie sa pledezi ofensiv… daca te-a atins spusele-mi, varsa-le in alta parte. aici e o parere stric subiectiva despre ceea ce face Adi, nu cred ca ma intereseaza parerea mucoaselor frustrate si confuze. Scuze Adi, pt denaturare. Iti voi urmari lucrarile cu multe atentie si admiratie. Succes!

  7. Deci emo nui o judecata de valoare, e o eticheta.

  8. 9 Adriana

    Unul mai deştept decât altul pe aici. Mă mir ca nu puşcaţi de atâta înţelepciune.
    dadatroll niciodată nu începi o propoziţie cu deci, nu ai învăţat asta în clasele primare?
    Maya si Darkia parcă a-ţi fii doua babe la piaţă.. nici limbajul nu e departe, la nici una dintre voi.
    Şi cu asta vă las… să vă certaţi cine e mai emo, cine e mai frumoasă, (Maya, îţi cedez locul 1 la frumuseţe, be happy). Sper ca nu toţi „experţii” în fotografie să se comporte ca şi voi în critică.

  9. 10 el_extranjero

    Buna. Imi plac unele din fotografiile tale. Admir faptul ca nu folosesti atat de mult Photoshop-ul… Am coborat o fotografie, „flavia2”. Poate am sa o modific putin. Am sa ti-o trimit. Felicitari! Felicitari pentru talentul tau.


Lasă un răspuns

