Dupa ploaie..

14Mai08

 

6 Responses to “Dupa ploaie..”

  1. 1 Maya(Celestine)

    Dansăm suflet colo-n ochiu’
    ne picură din cer dimineţile
    E dansul verdelui colo sus!
    Roua din ieri, în suflet
    Duminica ovalului din geană.

    Dansăm suflet amânarea
    cumintelui ochi aplecat sa priveasca,
    minunea din verde, din umed si rece
    Semizeii melcilor amutiti;
    Adevărul din pleoapă,
    lumea din palmă..
    Toate ni le-ai daruit!

    Multumim Adi, ca amintesti ochilui… cat de putine stie a vedea! Sublime poze…

  2. Poza 2 îmi dă senzaţia că apa e rece apoi melcul, nehotârât şi totuşi perseverent, vrea să escaladeze pe galben. Frumos!

  3. 3 blogideologic

    Laleaua imi aminteste gradina copilariei.

  4. Imi place enorm de mult ultima fotografie, foarte bine echilibrat si incadrat, felicitari

  5. Imi place a doua, dar preferata mea e ultima cu melcul.


  1. 1 Statul si melcii

Lasă un răspuns

