La sah

23Mai08

Azi am fost din nou in parc. Vremea potrivita, nici prea cald nici prea rece. Intr-un loc mai retras al parcului se afla o lume. O lume a celor care joaca sah si nu numai. Jucatori sau privitori, toti sunt calmi, cuprinsi de ganduri, idei, planuri, sperante…Linistea asteapta si ea sa fie strapunsa de-un clic al unui ceas, poate de vreo mutare mai ferma sau poate de vreun strigat de „sah mat!”, un sunet care sa sparga asteptarea, incertitudinea si suspansul..

10 Responses to “La sah”

  1. 1 B

    Foarte faine a 3a si a 5a 😉
    Sah mat!

  2. 2 szasz attila

    Great job!

  3. 3 Maya(Celestine)

    Rabdarea e-o virtute scump Adi. Pozele alb negru consimt asteptarea, te duc in trecut.. reusite poze, dar mai ales ce ai vrut tu sa surprinzi in camera.
    Succes pe mai departe… om sublim.

  4. 4 Flavia

    frumoase..fara cuvinte..imi plac..;)

  5. 5 Ionela

    imi plac si mie .

  6. 6 AgrressoR

    Nice job……………. 🙂

  7. Somehow i missed the point. Probably lost in translation 🙂 Anyway … nice blog to visit.

    cheers, Funicular!!

  8. 8 Simon Starr

    Foarte frumoase pozele, dar un sport mai interesant de pozat cred ca ar fi SQUASH-ul. Eu l-am practicat mult timp, dar m-am hotarat sa ma las de el atunci cand am inteles ca nu pot sa-l inteleg in totalitate.

    Sper sa faci si niste poze la oameni care joaca SQUASH!

  9. Foarte faina serie.

  10. 10 angelovgallery

    interesante lucrari. mi-ar placea sa pot prezenta cateva dintre ele pe blog-ul meu, ce zici? sper sa fii interesat :). http://www.angelovgallery.wordpress.com


Lasă un răspuns

