Iarba buna

21Iul09

Cateodata mi-e greu sa ma exprim cand vine vorba de ceva simplu. Fapt pentru care de-abia acum, incerc sa astern cateva cuvinte despre fotografiile de mai jos. La vederea lor primul gand al meu a fost ca sunt prea simple, ca nu transmit nimic, la urma urmei sunt doar niste fire de o iarba oarecare si un soare pe care-l stiu de cand ma stiu..la fel. Reactiile unor oameni carora le-am aratat au fost total contrare gandului meu, le-au placut simplitatea lor, le-au transmis ceva anume pe cand mie, la momentul respectiv, nu. Acum, dupa cateva zile in care le-am tot privit, am inteles in sfarsit ce inseamna in ceea ce ma priveste si anume : momente din copilarie traite la tara, dealtfel locul unde am facut fotografiile.

Soarele de la tara e mai bland. Linistea e mai adanca si mai multa. Vantul e mai tacut. Ai tot timpul doar pentru tine si o natura intreaga alaturi. Uneori nu am nevoie de mai mult. O iarba placuta, o mangaiere a soarelui si o liniste nepatrunsa de nimic. Nu de putine ori plecam aiurea pe camp si ma intindeam doar ca sa am parte de asa ceva. Sa stau cu ochii inchisi ori sa privesc soarele in timp ce pleaca cum naste o mare de rosu, era si e o experienta placuta. De fiecare data e la fel. E o experienta care ma duce pentru cateva secunde la senzatia ca sunt iar copil si-mi cade tare bine..

Asta-nseamna pentru mine fotografiile de fata. Iar iarba rea devine iarba buna..

1

2

3

2 Responses to “Iarba buna”

  1. 1 epur

    mie prima imi place f mult, imi si aduce aminte de un tablou din copilarie… si nu doar de asta 🙂

  2. 2 Ink

    Genial ! Iote und` era poetesu` :D. Super fotografii, te pupez.


Lasă un răspuns

