Clujul in haine de sarbatoare

10Dec09

Cu siguranta s-au facut multe fotografii asemanatoare, mai bune, mai artistice (sau mai putin) decat cele care urmeaza insa tot cu siguranta asta nu a fost un motiv pentru care sa nu incerc si eu. Asadar :

Fantana din Piata Unirii, piata proaspat renovata

Strada Eroilor, strada mult placuta mie

Piata Avram Iancu

Piata Mihai Viteazu

Luminite (dedicate unei persoane careia ii plac)

Multumesc prezentelor feminine pentru ca mi-au stat alaturi (sau mai departe), au rabdat frig, m-au incurajat, m-au suportat si nu numai.

2 Responses to “Clujul in haine de sarbatoare”

  1. 1 Claudia

    Faine poze! Felicitari! Mi-au placut -si cum sunt facute, dar si pentru ca ma leaga si pe mine amintiri dragi de strazile pe care le-am batut in anii studentiei. Craciun Fericit! si La Multi Ani cu sanatate!

  2. frumoase fotografii..
    cel mai mult mi-a placut a4a de la sfarsit..si noua piata arata grozav!


Lasă un răspuns

